Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

ΒΑΣΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ

ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ ΜΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΑ



Τζουμέρκα μου περήφανα,βουνά μου παινεμένα
μ'ελάτια χιονοστόλιστα διπλοστεφανωμένα
τραγούδι στέλνω σας γλυκό στον άνεμο καβάλα
που χάνεται στις ρεματιές και στη μεγάλη μπάλα.


Το πέρνουν πετροπέρδικες που κελαηδούν στα πλάγια
κι'εκεί τ'αψήλου ο σταυραετός το στέλνει στα φαράγγια.
Είναι τραγούδι πρόσχαρο,τραγούδι ξακουσμένο
που ηχολογά στις κλεφτουριάς λιμέρι αντρειωμένο.


Βγαίνει απ'τα στήθη μου τ'αγνά και ημερεύει αγρίμια
και σβήνει στους βαθιούς γκρεμούς και στα φευγάτα σκέμπια.
Και τις βραδιές τις παγερές το είναι μου ζεσταίνει
και σ΄άλλα χρόνια και καιρούς ξεφεύγει και πηγαίνει.


Το λεν της λεβεντιάς αχό,της κλεφτουριάς μεράκι
κι οι καταράχτες που βογγούν το ξέρουνε νεράκι.
Τζουμέρκα μου περήφανα,βουνά μου παινεμένα
κι'αν γέρασα σας τραγουδώ από τα μαύρα ξένα!


ΑΘΗΝΑ 1995 ΒΑΣΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου