Κυριακή 22 Μαΐου 2011

...ΓΕΛΆΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΣ...

Κύριοι,

Ο δικτυακός τόπος zougla.gr σε ανάρτησή του της Κυριακής, 22 Μαΐου 2011, δίνει έμφαση και ως εκ τούτου με «καταγγέλει» για τα εξής παραπτώματα: ομοφυλοφιλία, εβραϊκή καταγωγή, φοροδιαφυγή, ύποπτες σχέσεις με το ισραηλινό στρατιωτικό κατεστημένο.

Θα απαντήσω πολύ σύντομα στα δύο τελευταία γιατί τα δύο πρώτα είναι ανάξια οποιουδήποτε σχολιασμού και πραγματικά δείχνουν σε όλο τους το μεγαλείο το σκότος της ψυχής του «καταγγέλοντος» συγγραφέα του σχετικού άρθρου.

Όντως υπάρχει αγγελία μου στο διαδίκτυο με την οποία εδώ και καιρό ψάχνω συγκάτοικο, προκειμένου να μοιραστώ τα έξοδα του σπιτιού. Από πού συνεπάγεται λοιπόν ότι φοροδιαφεύγω; Να είναι σίγουρος ο «καταγγέλλων» συγγραφέας του άρθρου ότι όταν βρω συγκάτοικο θα ενημερώσω σχετικά τον λογιστή μου προκειμένου να διευθετήσει το θέμα αυτό με την εφορία. Δυστυχώς, όμως, ακόμα δεν έχω βρει, οπότε δεν έχω διαπράξει το «έγκλημα» για το οποίο «καταγγέλομαι».

Σε ό,τι αφορά τις ύποπτες διασυνδέσεις μου με ισραηλινές υπηρεσίες (!!!) και συγκεκριμένα με τον κ. Εφρέμ Σνεχ, μένω άφωνος. Ο «καταγγέλων» βρήκε στο διαδίκτυο μία συνέντευξη που είχα πάρει το 2000 από τον τότε υφυπουργό Αμυνας του Ισραήλ για το in.gr και ορμώμενος από αυτό έχτισε σε μία παράγραφο σενάριο που παραπέμπει ακόμα και σε κατασκοπία!

Δεν με εκπλήσει το επίπεδο της δημοσιογραφίας της zougla.gr γιατί είναι δεδομένο ότι πρόκειται περί βόθρου που μολύνει το διαδίκτυο και την τηλεόραση. Με εκπλήσει ότι χωρίς αιδώ, ο «καταγγέλων» παραβιάζει το νόμο μέσω του αφεντικού του Μάκη Τριανταφυλλόπολου. Για να εξηγούμαι τι εννοώ:

Ο «καταγγέλων» έχει ονοματεπώνυμο και αυτό είναι Πάνος Πικραμένος, ο οποίος από το 2004 έως σήμερα παρασιτεί ως αργόμισθος στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Ο κ. Πικραμένος «απασχολείται» συγκεκριμένα στην εκπομπή του ΥΠΕΘΑ «Με αρετή και τόλμη» ως «επιμελητής εκπομπής» με μισθό 1.000 ευρώ μετά τις τελευταίες περικοπές. Παράλληλα, είναι υπάλληλος του κ. Τριανταφυλλόπου στη zougla.gr.

Το λάθος μου, όσο διάστημα βρίσκομαι στη Διεύθυνση Ενημέρωσης του ΥΠΕΘΑ, είναι ότι δεν είχα ασχοληθεί ποτέ σε βάθος με το αντικείμενο εργασίας του κάθε δημοσιογράφου που απασχολείται στην εκπομπή. Όταν το έκανα πριν 3 μήνες ανακάλυψα ότι ο κ. Πικραμένος δεν έχει παράξει ούτε ένα ρεπορτάζ το 2010, ενώ ανάλογη ήταν και η παραγωγικότητά του τα προηγούμενα χρόνια.

Μετά από ανακατατάξεις στην εκπομπή, ο κ. Πικραμένος ενημερώθηκε ότι από εδώ και στο εξής πρέπει να παράγει όσο και οι άλλοι προκειμένου να διατηρήσει τη θέση του. Την Παρασκευή 6 Μαΐου, ο κ. Πικραμένος εισέβαλε στο γραφείο μου με απειλητικό ύφος και με εριστικό τόνο απαίτησε να «αποκατασταθεί» στην προηγούμενη θέση του της «επιμέλειας εκπομπής» (στην αργομισθία που τον «απασχολούσε» 2-3 ώρες εβδομαδιαίως) απειλώντας ότι σε αντίθετη περίπτωση «δεν ξέρει τι μπορεί να κάνει». Του μίλησα πολύ ήρεμα και του εξήγησα ότι το παλαιό καθεστώς δεν μπορεί να συνεχιστεί γιατί είναι ανέντιμο, κυρίως απέναντι στους συναδέλφους του που εργάζονται κανονικά με 700 ευρώ το μήνα. Μου απάντησε ότι η ενασχόλησή του στη zougla.gr δεν του επιτρέπει να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην εκπομπή (από τις 2-3 ώρες που απλά παραβρίσκεται) και του ανταπάντησα ότι αυτό θα πρέπει να το διευθετήσει με τον εργοδότη του κ. Τριανταφυλλόπουλο. Η συζήτησή μας έληξε όταν του είπα ότι θα σκεφτώ όσα μου είπε και θα του απαντήσω γραπτώς την Δευτέρα.

Την Δευτέρα 9 Μαΐου έστειλα e-mail στον κ. Πικραμένο με το οποίο του έλεγα ότι η απόφασή μου δεν άλλαξε και ότι του ζητώ να μου απαντήσει μέχρι την Τετάρτη αν επιθυμεί να ενταχθεί κανονικά στην ομάδα και να εργαστεί όπως όλοι οι άλλοι. Κανονικά, βέβαια, θα έπρεπε να του είχα ανακοινώσει την άμεση λήξη της συνεργασίας, παρ' όλα αυτά ακολούθησα μία πιο ήπια στάση, η οποία γενικότερα με χαρακτηρίζει (επισυνάπτω το σχετικό e-mail).

Από την Τετάρτη 11 Μαΐου έως και την Παρασκευή 20 Μαΐου, ο κ. Πικραμένος μου έστειλε τέσσερα διαδοχικά e-mail (επισυνάπτονται επίσης) με τα οποία μου ζητούσε παράταση χρόνου προκειμένου να επιστρέψει ο εργοδότης του, ο κ. Τριανταφυλόπουλος, από τη Θεσσαλονίκη και να συζητήσει μαζί του τα περί αλλαγής του ωραρίου του στη zougla.gr, κάτι που θα του επέτρεπε να εργαστεί πλήρως στην εκπομπή. Στην πραγματικότητα, ο κ. Πικραμένος ήθελε να κερδίσει χρόνο προκειμένου να συγκεντρώσει τα εναντίον μου «αποκαλυπτικά» στοιχεία και να υλοποιήσει την απειλή του προς εμένα.

Την περασμένη Παρασκευή ο κ. Πικραμένος, μέσω διαφόρων κύκλων που διαθέτουν «διασυνδέσεις» (ξέρει πολύ καλα ο ίδιος τι εννοώ), μου «έστειλε το μήνυμα» ότι έχει στοιχεία εναντίον μου που θα τα βγάλει στον αέρα η zougla.gr. Με την αντίδρασή μου, έστειλα κι εγώ με τη σειρά μου το μήνυμα σε «αγγελιοφόρους» του ότι δεν εκβιάζομαι και δεν υποχωρώ σε θέματα αρχής. Το μήνυμα το έλαβε ο κ. Πικραμένος και αφού κατάλαβε ότι η απόφασή μου δεν θα άλλαζε, έκανε την απειλή του πραγματικότητα σήμερα, μέσω του διαδικτυακού τόπου του κ. Τριανταφυλλόπουλου. Λειτούργησε ανοιχτά ως εκβιαστής που διασύρει αδιακρίτως οποιονδήποτε.

Ο εκβιασμός ήταν απλός: Ή με αφήνεις να συνεχίσω να παρασιτώ εις βάρος του Έλληνα φορολογούμενου ή σου βγάζω τα άπλυτα στη φόρα. Ε, λοιπόν, προτιμώ να βλέπω τα «άπλυτά μου» (που είναι αυστηρά προσωπικά μου θέματα), παρά να ντρέπομαι να κοιταχτώ στον καθρέφτη ξέροντας ότι υπέκυψα σε εκβιασμούς από τα σκοτεινά κυκλώματα με τα οποία συνδέεται ο κ. Πικραμένος και ο εργοδότης του, που του χορηγεί βήμα και μέσον.

Για το θέμα της υποκλοπής τηλεφωνικής συνομιλίας και δημοσιοποίησης του περιεχομένου της, αλλά και για την υπόθεση του εκβιασμού -δηλαδή για πολύ σοβαρά ποινικά αδικήματα- έχω ήδη ενημερώσει τον δικηγόρο μου, ο οποίος και θα πράξει τα δέοντα. Παραλλήλως, για λόγους ευαισθησίας, υπέβαλα την παραίτησή μου στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, ο οποίος και ως έμπειρος πολιτικός αλλά και ως καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου, είναι σε θέση καλύτερα από κάθε άλλον να αξιολογήσει τα δεδομένα που παραθέτω.

Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου