Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

ΝΤΟΡΑ...ΦΩΤΙΑ!ΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΑΝΗΘΙΚΟ ΚΙ ΑΝΕΛΠΙΔΟ ΧΑΟΣ ...Ν.ΚΑΖ...

-Μπορείτε να ξεχωρίσετε έναν από τους πραγματικά Μεγάλους, των οποίων τα
φωτογραφικά πορτραίτα κοσμούν το γραφείο σας;
Μπορείς να ξεχωρίσεις έναν μόνο; Δύσκολο. Όμως μπορώ να πω ότι διαχρονικά δύο άνθρωποι με ενέπνεαν και σε μεγάλο βαθμό η δική τους διαδρομή, τα επιτεύγματα τους, οι αντιλήψεις τους διαμόρφωσαν και το δικό μου χαρακτήρα. Η Μαρί Κιουρί, γυναίκα, παιδί πολύτεκνης οικογένειας, λαμπρή επιστήμων. Πέρα από τις όποιες επιστημονικές ανακαλύψεις της, λίγοι ξέρουν ότι αποτέλεσε χαρακτηριστικό παράδειγμα οπαδού της ελευθερίας. Ανήσυχο πνεύμα γαρ, έβαλε την ελευθερία του ανθρώπου από την ασθένεια πάνω κι από τη ζωή της. Από την άλλη, μεγάλωσα διαβάζοντας Καζαντζάκη. Από πολύ μικρή, ο λόγος του με συντάραζε. Δε σταμάτησα ποτέ να εντυπωσιάζομαι και κάθε φορά που διαβάζω κάποιο βιβλίο του, ανακαλύπτω και κάτι καινούριο. Ειδικά, διαβάζοντας από την Ασκητική σήμερα: "Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Άμα δε σωθεί εγώ θα φταίω", αναρωτιέμαι πόσο ανάγκη έχουμε σήμερα από τέτοια ανήσυχα πνεύματα. Πόσο διαφορετικά θα ήταν όλα αν καταλαβαίναμε αυτά που είπαν και δεν τα ξεσηκώναμε μόνο ως ατάκες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου