Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

...ΒΡΕΘΗΚΕ ...Ο ΕΝΟΧΟΣ...

Ο αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ., κ. Αγγελόπουλος, που υπηρετεί στην Αχαΐα, το όνομα του οποίου αναφέρεται ανάμεσα στα ονόματα εκείνων, που εμπλέκονται στα στημένα παιχνίδια, με δήλωσή του τονίζει τα εξής:
"Μετά από 29 χρόνια ανεπίληπτης, αξιοπρεπούς και έντιμης υπηρεσίας μου στην Ελληνική Αστυνομία, αναγκάζομαι να απαντήσω στην κακόβουλη σπερμολογία και όργιο φημών, που διαχέεται σκόπιμα από άγνωστους εξυγιαντές μέσω ηλεκτρονικής και έντυπης δημοσιογραφίας και αφορά σε κατάφωρη προσβολή της υπόληψής μου και εξαιρετικά σοβαρή παραβίαση της τιμής μου.
Από την παρανόμως περιφερόμενη στα site στιχομυθία μου με τον ιδιοκτήτη της «ΠΑΕ ΓΣ Ηλιούπολης, προκύπτει ότι διέπραξα τις παρακάτω εγκληματικές πράξεις:
Α) ότι παρακάλεσα τον εν λόγω ιδιοκτήτη της ομάδος, τον οποίο τον γνώριζα εκ της υπηρεσίας μου ως επιχειρηματία της περιοχής από το 1989, εφόσον από τότε και επί 16 χρόνια υπηρέτησα εκεί, όπως γνωρίζω εκ της υπηρεσίας μου και τόσους δεκάδες επιχειρηματίες της ίδιας περιοχής, να συναντηθώ μαζί του, προκειμένου να τον παρακαλέσω, έτσι ώστε ο 16χρονος ανήλικος υιός μου, Βασίλης, παίκτης της ομάδος νέων της Ηλιούπολης, να συμμετέχει στην ενδεκάδα της ομάδας, επειδή για έναν ολόκληρο μήνα ήταν εκτός της ομάδος και είχε πέσει σε μεγάλη στεναχώρια.
Β) ότι συζητήσαμε με τον ως άνω ιδιοκτήτη, μετά από συγκεκριμένο παιχνίδι της Παναχαϊκής με το ΡΟΥΦ για την χαώδη κατάσταση που επικρατεί στην πόλη εξαιτίας των αποτυχημένων αποτελεσμάτων της ομάδος της Παναχαϊκής.
Πραγματικά «απολογούμαι» για τα παραπάνω εγκλήματά μου και δηλώνω ότι, εάν η παρουσία μου στους κοινωνικούς χώρους, η υπηρεσία μου στο Δημόσιο και το δικαίωμά μου να προστατεύσω την οικογένειά μου και τα παιδιά μου, είναι αυτά, τα οποία αποτελούν εμπόδιο για την εξυγίανση του ποδοσφαίρου, δηλώνω τότε ότι είναι βέβαιο, ότι βρέθηκε ο ένοχος, τον οποίο θέλουν βορά στις αρένες των επιδιώξεών τους."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου