Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

ΣΠ.ΤΥΡΟΔΗΜΟΣ

Μετά από 35 χρόνια ενεργούς παρουσίας στα κοινά και θητείας σε διάφορες θέσεις προσφοράς που μου εμπιστεύτηκαν οι συμπολίτες, οι συνάδελφοι και οι σύντροφοί μου, έλαβα την απόφαση να μην θέσω εκ νέου υποψηφιότητα στις προσεχείς δημοτικές εκλογές ή για άλλο δημόσιο αξίωμα" είπε ο κ. Τυροδήμος.

"Κλείνει εδώ ο προσωπικός κύκλος συμμετοχής σε δημόσιες θέσεις, θεωρώντας ότι όσα μπορούσα να προσφέρω, τα πρόσφερα. Αποχωρώ από την ενεργό δράση με μια γλυκιά γεύση. Αυτή τη γεύση που δημιουργεί το αίσθημα της προσφοράς και η αναγνώριση από τους συμπολίτες μας. Ασφαλώς, αυτή η 35χρονη διαδρομή δεν είχε μόνον χαρές. Είχε και λύπες, είχε και δυσκολίες. Όμως στον τελικό απολογισμό, υπερισχύει η ικανοποίηση για όλα εκείνα που έγιναν, και με τη δική μου συμβολή.

Μετά από 35 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης συμμετοχής, πιστεύω ότι πρέπει να συμβάλλω και γω στην ανανέωση του τοπικού πολιτικού δυναμικού. Πρέπει να μείνω και γω πίσω, για να ανοίξει ο δρόμος ώστε νέοι άνθρωποι να έλθουν στο προσκήνιο και να υπηρετήσουν την κοινωνία από θέσεις ευθύνης και προσφοράς. Η κοινωνία μας, έχει ανάγκη τις ιδέες τους, την ζωντάνια τους, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους. Ως ενεργός πολίτης θα είμαι δίπλα σε όποιον μου ζητήσει τις απόψεις μου, σε όποιον θελήσει να του καταθέσω τις εμπειρίες που άντλησα τα 35 αυτά χρόνια.

Αισθάνομαι την ανάγκη να απευθύνω από τα βάθη της καρδιάς μου ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εκείνους που με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους, σε όσους με τίμησαν επιλέγοντάς με για θέσεις ευθύνης. Προσπάθησα να ανταποκριθώ αφιερώνοντας όλες μου τις δυνάμεις. Σίγουρα έκανα και λάθη, ασφαλώς υπάρχουν και παραλείψεις. Όμως, προσπάθησα πάντα για το καλύτερο.

Φεύγω με το κεφάλι ψηλά, καθώς μπορώ να υποστηρίξω ότι η ενασχόλησή μου με την πολιτική, μού προσέφερε εμπειρίες, χαρές, ικανοποιήσεις, αλλά όχι πλούτη. Και νομίζω, ότι στην παρούσα πολιτική συγκυρία, είναι σημαντικό στον προσωπικό απολογισμό ενός ασχοληθέντος με την πολιτική, να μην συμπεριλαμβάνονται πλούτη.

Τέλος, οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου, στη σύζυγό μου Ολυμπία και στις κόρες μου, που όλα αυτά τα χρόνια στάθηκαν στο πλευρό μου, με στήριξαν στις δύσκολες στιγμές, ανέχτηκαν την πολύωρη καθημερινά ενασχόλησή μου με τα δημόσια καθήκοντά μου".

1 σχόλιο: