Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΉΣ ΑΧΑΙΑΣ

ΜΕΓΑ ΠΛΗΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑ ΠΑΘΟΣ ΣΤΟ ΠΕΤΑ
ΜΑΖΙ θα <<γιατρέψουμε>> τις ανοιχτές πληγές του τόπου μας.
Είμαι έτοιμος να ανταποκριθώ στις προκλήσεις που βάζει η νέα θεσμική πραγματικότητα του Καλλικράτη και να ζητήσω την υποστήριξη των πολιτών και των κατοίκων του νέου διευρυμένου Δήμου της Δυτικής Αχαίας.
Είμαι έτοιμος να διεκδικήσω την εκλογή μου ως Δήμαρχος Δυτικής Αχαίας.
Είμαι έτοιμος να δώσω όλες μου τις δυνάμεις ώστε να ανταποκριθώ στις ελπίδες και τα όνειρά σας.
Οραματίζομαι μια Αυτοδιοίκηση που θα είναι πραγματικά αυτοδιοίκηση.
Οραματίζομαι μια Αυτοδιοίκηση,πραγματική κυβέρνηση του τόπου.που προγραμματίζει,που διεκδικεί,που πραγματώνει τους στόχους της...
Με αυτούς και άλλους πολλούς λόγους ο υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Δυτικής Αχαίας Γιατρός Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, έκανε έναρξη της προεκλογικής του εκστρατείας απο το Πέτα,σε μία συγκέντρωση που δεν έχει προηγούμενο στο χωριό.
Παρόντες εκτός των κατοίκων του χωριού,και πολλοί Δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι των Δήμων,Δύμης,Ωλενίας,Λαρισσού,και Μόβρης..ditikiaxaia@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου