Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Νίκος Οικονομόπουλος δεν έχει κάνει ποτέ διακοπές, καθώς δουλεύει ασταμάτητα από τα εφηβικά του χρόνια. «Ποτέ! Όλα τα χρόνια της ζωής μου, με θυμάμαι να τα δουλεύω. Περισσότερες από δύο ημέρες δεν ξεκουράστηκα ποτέ μου» δήλωσε o ίδιος στο περιοδικό «ΕΓΩ! Weekly».

Ο 26χρονος τραγουδιστής μίλησε για τον έρωτα, το τραγούδι και τα παιδικά του χρόνια. «Η οικογένειά μου είχε ένα ψαράδικο, το οποίο ακόμη δουλεύει ο αδελφός του παππού μου και ο θείος μου. Δούλευα εκεί από τα 14 και παράλληλα, δούλευα και σε μία πιτσαρία, ως διανομέας και σερβιτόρος ταυτόχρονα. Κάποια στιγμή, όταν έφτασα 16-17 χρόνων, πήγα σε ένα νυχτερινό μαγαζί και ξεκίνησα να τραγουδάω κάθε Παρασκευή και Σάββατο».

Ο ταλαντούχος τραγουδιστής αποκάλυψε επίσης ότι τραγουδάει από έξι χρόνων: «Αγαπάω τη δουλειά μου, ζω για να τραγουδάω. Δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο» είπε, ενώ απάντησε και στην ερώτηση πώς αποφάσισε να πάρει μέρος στο Dream Show, από το οποίο βγήκε νικητής στα μέσα του 2006: «Ενώ όλοι με προέτρεπαν να πάω, εγώ ήμουν πολύ αρνητικός. Και εκείνες τις ημέρες, είδα στον ύπνο μου όνειρο ότι βρισκόμουν σε talent show. Ξυπνώντας, ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω το τρέιλερ του Dream Show. Δεν ξέρω πώς το έκανα, αλλά πήγα, πέρασα τις οντισιόν, μπήκα στο παιχνίδι, κέρδισα – αν και αυτό δεν έχει καμία σημασία – και τα πράγματα πήραν τον δρόμο τους».

Εδώ και πολύ καιρό, ο Νίκος Οικονομόπουλος είναι μόνος. Δεν τον ενδιαφέρει να έχει μια σχέση για τα μάτια του κόσμου, προσέχει τη δημόσια εικόνα του, ενώ δηλώνει άντρας παλαιών αρχών.

2 σχόλια:

  1. ποτε επιτελους θα ερθουν τα οικονομικα των τεως δημων στο δημοτικο συμβουλιο της δυτικης αχαιας ολα στο φως οπως και το θεμα της αστυνομευσης της περιοχης της κακιστης καταστασης της πατρων πυργου.σε εκτακτη συγκληση με το κατεπειγον στο δημοτικο συμβουλιο της δυτικης αχαιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά τα ξέρει ο αρχηγός,
    ο μεγάλος στρατηγός,
    ο χοντρός, ο γιατρός,
    και τα πάει λάου-λάου
    μην του φύγει ο υπασπιστής του,
    ο Χρηστάκης Νικολάου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή