Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Νίκος Οικονομόπουλος προχώρησε σε αποκαλύψεις προσωπικού επιπέδου με την συνέντευξή του στο περιοδικό «Λοιπόν», αφού παραδέχτηκε πως είναι μόνος εδώ και καιρό, αλλά μίλησε και για τα talent shows.

Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για την καριέρα του, η οποία παρουσιάζει συνεχή ανοδική πορεία από το ξεκίνημά της:

«Πιστεύω ότι τα έχω καταφέρει με τη βοήθεια του Θεού, μιλώ με τον Θεό. Σου φαίνεται παράξενο; Βλέπω σημάδια καθημερινά. Αυτό που θέλουμε δεν γίνεται με τη μία. Πρέπει πρώτα να περάσουμε κάποια δύσκολα στάδια. Το ωραίο είναι κάθε χρόνο να ανεβαίνεις ένα σκαλοπάτι. Εγώ το ζω αυτό 100%».

Επίσης, μίλησε για τα talent show:

«Αν γύριζα το χρόνο πίσω και ήμουν όπως ήμουν, ναι, θα ξαναέμπαινα. Με έχει βοηθήσει αυτό», ενώ σχολιάζοντας την τωρινή κατάσταση λέει:

«Χαίρομαι που το λες talent show. Οι περισσότεροι το λένε reality. Εγώ δεν πήγα σε κανένα reality, αλλά σε talent show. Δεν κρίνω ποτέ πρόσωπα. Θέλω να κρίνομαι από τον κόσμο, όχι από τους ανθρώπους της δουλειάς. Από αυτούς που παίρνουν το αποτέλεσμα, το τραγούδι μου. Δεν ακούω ποτέ ελληνικά τραγούδια στα talent show. Βλέπω παιδιά που πάνε για τον ίδιο λόγο που είχα πάει και εγώ εκεί, για να κάνουν τραγούδια. Ζούμε στην Ελλάδα, όχι στο εξωτερικό. Αυτή την παρατήρηση έχω να κάνω. Σνομπάρουν τα ελληνικά τραγούδια».

Τέλος, μίλησε και για την προσωπική του ζωή:

«Είμαι πολύ μικρός για να κάνω οικογένεια. Στα επόμενα 8-10 χρόνια θα ήθελα όμως να κάνω. (…) Οι γυναίκες είναι τρόπος έκφρασης. Μέσα από τη γυναίκα μαθαίνεις πράγματα. Όταν βλέπω μία κοπέλα δίπλα μου, προσπαθώ να πω στο μυαλό της, να καταλάβω τι σκέψεις κάνει για μένα, πώς μπορώ να την κερδίσω φιλικά ή ερωτικά. Μιλώντας και κοιτώντας την στα μάτια. Για μια γυναίκα δεν θα εγκατέλειπα τη δουλειά, τους φίλους και την οικογένειά μου. Όταν αγαπάς και σ’ αγαπάει, δεν εγκαταλείπεις τίποτα», ενώ για το αν είναι ερωτευμένος αυτό τον καιρό απάντησε: «Εδώ και πάρα πολύ καιρό είμαι μόνος μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου