Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΤΙ...ΓΡΑΦΗ

Του "ρεβιοζιονιστή"...
Του Γιάννη Δημητριάδη, Κυπαρισσία 02/02/2011


Στο MIT, στο γνωστό πανεπιστήμιο της Αμερικής, οι φοιτητές όταν γράφουν διαγωνίσματα στην εξεταστική, στην αίθουσα δεν βρίσκεται ούτε ο καθηγητής αλλά ούτε ένας επιτηρητής. Συνεπώς βρίσκονται μόνο οι φοιτητές οι οποίοι έχουν 2 με τρείς ώρες περιθώριο ώστε να «εκτυπώσουν τις γνώσεις τους» στο χαρτί και όχι για να περάσουν το μάθημα. Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που τους ενδιαφέρει. Η λέξη αντιγραφή δεν υπάρχει σαν έννοια και αυτό ισχύει σε όλα τα πανεπιστήμια της Ευρώπης και όχι μόνο στην Αμερική. Στην Ελλάδα δυστυχώς υπάρχει μόνο η λέξη αντιγραφή και «να περάσω το μάθημα με 5». Τίποτα άλλο. Για το μέλλον μου φροντίζει ο πατέρας μου η μάνα μου και ο πολιτικός της δεκαετίας. Ποια είναι η κατάληξη; Τα χάλια της χώρας μας, ο δείκτης παραγωγικότητας και η χρεοκοπία. Αυτή η νοοτροπία δεσπόζει στα μυαλά όλων σχεδόν των Ελλήνων. Και το χειρότερο; Σε όλους τους Έλληνες πολιτικούς.

Η νοοτροπία γεννιέται, καλλιεργείται στα πανεπιστήμια και προωθείται στους «μεγάλους» που μας διοικούν. Μην ξεχνάτε ότι κάποτε αυτοί ήταν παιδιά Πολυτεχνείου, Ιατρικής σχολής, Φιλόλογοι ,Νομικής Σχολής χωμένοι στις παρατάξεις και στα σκονάκια της κάθε παράταξης έτοιμοι να βγάλουν την ευθύνη από πάνω τους μόλις τους κάνει την πρώτη παρατήρηση ο επιτηρητής. Παιδιά που δεν τους ενδιέφερε να μάθουν παρά να περάσουνε το μάθημα. Όταν πια παράτησαν αυτό που σπουδάσανε και μπλέξανε με τα μούτρα στην πολιτική τότε γίνανε οι μεγαλύτερες λαμογιές. Το είχαν μάθει πολύ καλά αυτό τόσα χρόνια στην σχολή τους. Αυτή η νοοτροπία έχει σκοτώσει την όμορφη Ελλάδα.

Τσαντίστηκα πολύ σήμερα από έναν επιτηρητή που δεν με άφηνε ούτε να κοιτάξω δίπλα μου ούτε καν να ανασάνω. Είχα σκάσει από το κακό μου και ήθελα αντιγράψω από τον διπλανό μου μήπως και περάσω το μάθημα αυτό. Είχα πάνω μου σαν τον χάρο τον μεταπτυχιακό επιτηρητή που από μέσα μου του έριχνα κατάρες και πολλά άλλα…

Ξέρετε τι συμπέρασμα έβγαλα; Μπορεί να στεναχωρηθώ αν κοπώ στο μάθημα που σε άλλη περίπτωση θα το περνούσα με αντιγραφή..Αλλά πιστέψτε με παιδιά ότι η παιδία της Ελλάδας έχει ανάγκη αυτούς τους "Κέρβερους" .Να μας βάλουν μυαλό και αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Αν όλα τα πανεπιστήμια της χώρας μας είχαν τέτοιους επιτηρητές και τέτοιους καθηγητές θα άλλαζε η νοοτροπία όλων. Θα γινόμασταν σκληροί, πειθαρχημένοι, και τότε δεν θα δίνουμε σε κανέναν δικαίωμα για παρατήρηση. Δεν θα σκεφτόμασταν πώς θα την σκαπουλάρουμε ούτε πώς να ξεφύγουμε από μια δύσκολη κατάσταση. Θα έχουμε άλλη νοοτροπία και άλλη λογική. Αφού δεν βλέπει αλλαγή πολιτικού σκηνικού στην παιδεία ο επιτηρητής αυτός ακολουθεί μια ξενόφερτη λογική που μόνο καλό θα κάνει στην χώρα μας…

Μόνο καλό και ας τον βρίζουμε όλοι οι Ελληνάρες φοιτητές μαζί με αυτούς και εγώ..

Κάποτε θα τον θυμόμαστε και θα τον ευγνωμονούμε,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου