Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΜΠΟΥΧΟΣ Ο ΠΑΠΑ ΓΙΑΒΗΣ...

Ανακοίνωση Π. Παπαγιαβή

Το απόγευμα της Δευτέρας ο κ. Παπαγιαβής απάντησε για τη διαγραφή του, με την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Προσωπικά με ενδιαφέρει να μη με διαγράψει ο πατέρας μου, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου και ο Γ. Παπανδρέου. Και παρ΄όλο ότι πολλές φορές ήμουν «άτακτο» παιδί με περιβάλλουν ακόμα με την αγάπη τους και τους ευχαριστώ.

Σε σχέση με την «διαγραφή» από την παράταξη του κ. Δημαρά δηλώνω ότι παρ΄ όλο που τυπικά είναι άκυρη, καθώς ρητά το καταστατικό της παράταξης αναφέρει: «ουδεμία ποινή επιβάλλεται σε μέλος του χωρίς να απολογηθεί», ουσιαστικά δείχνει το πραγματικό πρόσωπο του «Δημοκράτη» Δήμαρχου. Παρ΄ολο τις διαφωνίες μου σε διάφορα θέματα, ουδέποτε ενήργησα ενάντια. Αυτό όμως σε καμμία περίπτωση δεν μου απεμπολεί το δικαίωμα να κριτικάρω εκ των υστέρων τα γεγονότα και τις πρακτικές. Με ποια λογική θα πρέπει να υποστηρίξω ότι ήταν «μεγαλειώδης» η συγκέντρωση στα διόδια όταν δια γυμνού οφθαλμού φαινόταν η αποτυχία της, ενω την ίδια στιγμή πακτωλός χρημάτων διετίθεντο για την «οργάνωση της επανάστασης των διοδίων» την ίδια στιγμή ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ κ. Κοντοές έκοβε το νερό σε μία επι δύο χρόνια άνεργη μητέρα για μερικά ευρώ.

Με ποιά λογική πρέπει να υποστηρίξω ότι έπραξε τα δέοντα ο «δημοκράτης» Δήμαρχος για το θέμα του «Συμπαραστάτη του Δημότη» όταν με την τακτική του έδειξε καθαρά ότι δεν επιθυμεί να καλυφθεί η θέση.

Είναι δυνατόν να μην επισημαίνω τον εξευτελιστικό διασειρμό των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Ανώτατου

Οργάνου της πόλης. Ο σεβασμός του «Δημοκράτη» Δήμαρχου προς το όργανο φαίνεται και απο τον τρόπο που το αντιμετωπίζει (το θέμα της δημοτικής βιβλιοθήκης το έφερε σε τρείς διαδοχικές συνεδριάσεις με διαφορετικές αντικρουόμενες εισηγήσεις!!!.) Έχω προσπαθήσει να επικοινωνήσω μαζί του κατ΄επανάληψη πράγμα που δεν κατέστει δυνατόν, υπαιτιότητατά του, προφασιζόμενος διάφορες αιτίες. Μάλιστα σε γραπτό αιτημά μου που έχω υποβάλλει απο τις 3-1-2011 με αριθμό πρωτ:5 και ενω είναι υποχρεωμένος βάσει του νόμου να μου απαντήσει εντός μηνός ακόμα δεν έχει αξιώσει να απαντήσει.

Στις πληθώρες επιτροπές και πρόσωπα όπου εκπροσωπείται ο Δήμος ορίζονται διάφοροι αλλά μέχρι σήμερα ο κ. Δήμαρχος με έχει αγνοήσει παντελώς. Μάλιστα σε επιτροπή όπως «επιτροπή ονοματοδοσίας της Πόλης» που συμμετέχω ανελλειπώς με όλους τους Δήμάρχους απο το 1998 ως και η επιτροπή «ανέγερσης Αγίου Ανδρέα» (είμαι ο μόνος ενορίτης σύμβουλος) με αγνοεί.

Ο κ. Δήμαράς έχει εναγκαλιαστεί τους νέους του φίλους υποψηφιους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Γ. Σιγαλό και Ε. Καλεντζιώτη, και με την καθοδήγηση του «επιτελάρχη» Ν. Νικολόπουλου χαράσει «νέους» δρόμους δίκην «Δελαπατρίδη». Ενοχλείται δε με κάθε τι που προέρχεται απο το ΠΑΣΟΚ όπου σταθερά ανήκω. Για μένα είναι μια πολιτική αποπομπή λόγω των πολιτικών και κομματικών πεποιθήσεών μου. Γρήγορα ξέπεσε απο Δήμαρχος σε κλητήρας εντεταλμένων κομματικών οργάνων. Πολύ σύντομα θα απογοητευθεί αλλά δυστυχώς θα το έχει πληρώσει η πόλη. Του υπενθυμίζω τις τρείς βασικές αρχές για τον άρχοντα : 1) «Οτι ου αεί άρχει» 2) «Οτι επί ανθρώπων άρχει» και 3) «Οτι κατά νόμον δεί άρχειν».

Τέλος για τον διευκολύνω του λέω ότι δεν πρόκειται να καταφύγω στις διατάξεις του καταστατικού της παράταξης, αλλά δηλώνω ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου