Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΚΟΠΡΙΤΕΣ.....

ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟ ΖΩ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΣΤΕΚΕΤΑΙ
Γράφει ο Λάκης Χριστοδουλόπουλος

Παλιές θύμησες από τις ακακίες του Σντούφη!
Καραγκιόζης: Εεερε τι θα γίνει απόψε,θα καεί το...Καρναβάλι!Λόχοοος.Κολλητήρι που είσαι μωρέ ξεφτέρι μου;
Κολλητήρι: Εδώ είμαι μπαμπάκο,έχω πέσει μέσα...στην κατσαρόλα!
Καραγκιόζης: Εσύ που είσαι Πιρικόγκο μου, χαριτωμένο μου όνομα;
Πιρικόγκος: Πα(γκα)λώ μπαμπάκο στις διαταγές σου.
Καραγκιόζης: (ακούει τον Κοπρίτη να μουρμουρίζει)
Κοπρίτης: (σιγά)Γιατί το δικό μου όνομα,δεν είναι ωραίο;
Καραγκιόζης: Tι όλο μουρμουρίζεις ρε Κοπρίτη;
Κοπρίτης: Για το όνομά μου λέω πατέλα,δεν σου αρέσει που είναι και σπάνιο;
Καραγκιόζης: (γελάει δυνατά)Σπάνιο δεν λες τίποτα Κοπρίτη μου,εσύ μόνο τ'οχεις και καμιά...πεντακοσαριά χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι!!!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΕΩΡΓΙΕ Κ......ΑΚΗ

1 σχόλιο:

  1. Είσαι ο Λάκης του Διδυμότειχου;
    Εδώ Μπάχ Σπυρόπουλος...
    Θυμήσου το 76 λίγο πριν να φέξει...
    Γεράσαμε Λάκη και μυαλό...με ολίγη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή