Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

...ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣΗΜΟ....

Περήφανος για την κλήση του στην Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου, ενόψει των φιλικών αναμετρήσεων της με τη Ρωσία και τη Ρουμανία, εμφανίστηκε ο Χοσέ Χολέμπας.

Σε δηλώσεις του, που φιλοξενούνται στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της ΕΠΟ, ο αριστερός οπισθοφύλακας του Ολυμπιακού, τόνισε: «Ευχαριστώ τον προπονητή, ο οποίος με τιμά με την επιλογή μου. Είμαι περήφανος που θα μου δοθεί η ευκαιρία να εκπροσωπήσω την Ελλάδα και θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου, ώστε να βοηθήσω την Εθνική ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της».

Από την πλευρά του ο Κώστας Γιαννούλης, δήλωσε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για την κλήση στην Εθνική Ανδρών για πρώτη φορά στην καριέρα μου. Αποτελεί μια ανταμοιβή των προσπαθειών που κάνω φέτος στον Ατρόμητο και ευχαριστώ τον κ. Φερνάντο Σάντος που κάνει το όνειρο μου πραγματικότητα, γιατί το όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή είναι να περάσει το κατώφλι της Εθνικής ομάδας.

Στόχος μου από εδώ και το εξής είναι να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου, όποτε με χρειάζεται το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα και να δικαιώσω τον προπονητή, που με επέλεξε και μου δίνει την τιμή να φορέσω το εθνόσημο».

Δηλώσεις στο site της ΕΠΟ έκανε.όμως και ο νεαρός γκολκίπερ, Στέφανος Καπίνο, ο οποίος είπε: «Η κλήση μου στην Εθνική ανδρών είναι κάτι που δεν το περίμενα και ακόμα και τώρα μου φαίνεται απίστευτο. Συνιστά για μένα ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Αποτελεί τεράστια τιμή να φορέσω τη φανέλα με το εθνόσημο και θεωρώ αυτονόητο ότι για να ανταποδώσω αυτή την τιμή οφείλω να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά και να τα δίνω όλα κάθε φορά που θα μου δίνεται η ευκαιρία».

Επιμέλεια: Μπάμπης Παπαφιλιππάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου