Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

ΔΗΜΟΣ ΜΟΒΡΗΣ

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 149 § 1 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114/τ.Α΄/8-6-06) «Κύρωση του Κώδικα
Δήμων και Κοινοτήτων».
2. Την αρίθμ. 5948/3-5-2007 (ΦΕΚ 733/9-5-2007) και 8105/27-6-07 (ΦΕΚ 1165/τ. Β΄/11-7-07)
αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα Π.Δ.Ε. « περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων και παροχής
εξουσιοδότησης υπογραφής στον Γενικό Διευθυντή και τους Προϊσταμένους των Υπηρεσιών – με εντολή
Γενικού Γραμματέα».
3. Το αρίθμ. 3972/14-6-2010 έγγραφο του Δήμου Μόβρης, με το οποίο μας εστάλη για έλεγχο η αρίθμ.
61/2010 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου, με την οποία αποφασίζεται η αποδοχή ποσού
από το ΥΠ.ΕΣ., η αναμόρφωση του προϋπολογισμού έτους 2010 και πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού
δικαίου ορισμένου χρόνου 2 μηνών.
4. Το γεγονός ότι η απόφαση αυτή αντίκειται:
Α. Στις διατάξεις του άρθρου 161 του Ν.3463/06, σύμφωνα με το οποίο μεταφορά πιστώσεων είναι
δυνατή μόνο στην περίπτωση, που πίστωση εγγεγραμμένη στον προϋπολογισμό για την εκτέλεση
ορισμένου έργου, σε περίπτωση που υπάρχει αδυναμία να εκτελεστεί αυτό το έργο, διατίθεται μόνον για
την εκτέλεση άλλου έργου, με αναμόρφωση του προϋπολογισμού καθώς και κατά το τελευταίο τρίμηνο
του οικονομικού έτους οπότε επιτρέπεται να διατεθεί ποσοστό μέχρι πενήντα τοις εκατό (50%) από τις
πιστώσεις, που έχουν εγγραφεί για έργα που δεν έχουν εκτελεστεί και δεν μπορούν πια να εκτελεστούν
στο διάστημα που απομένει, για την πληρωμή υποχρεωτικών δαπανών.
Β. Στις διατάξεις του άρθρου 8 του Β/τος 17.5/15.6.1959, σύμφωνα με το οποίο κατά τη διάρκεια του
οικονομικού έτους απαγορεύονται οι μεταφορές πιστώσεων από κεφαλαίο σε κεφάλαιο και από άρθρο σε
άρθρο του προϋπολογισμού και μόνο εξαιρετικά επιτρέπεται η μεταφορά πίστωσης εγγεγραμμένης για
σκοπό, που εκπληρώθηκε ή κατέστη ανέφικτος, για την επαύξηση άλλης πίστωσης εγγεγραμμένης στον
προϋπολογισμό του ίδιου ή άλλου κεφαλαίου ή για την δημιουργία πιστώσεων για έκτακτες και
επείγουσες ανάγκες, που δεν έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό. Είναι δυνατό επίσης, σύμφωνα με
την παράγραφο 4 του ίδιου άρθρου, για την πρόληψη ενδεχόμενης ανεπάρκειας των πιστώσεων για
απρόοπτες δαπάνες, να αναγράφεται στο κεφάλαιο «Αποθεματικό» του προϋπολογισμού του δήμου
πίστωση με τίτλο «Ποσό διαθέσιμο προς αναπλήρωση πιστώσεων, που πιθανό κριθούν ανεπαρκείς, και
για την αντιμετώπιση έκτακτων και επειγουσών αναγκών, που δεν έχουν προβλεφθεί στον
προϋπολογισμό».
Δεδομένου ότι η προκείμενη περίπτωση δεν εμπίπτει σε καμία από τις παραπάνω περιοριστικά
απαριθμούμενες εξαιρετικές περιπτώσεις, δεν είναι δυνατή η μεταφορά πίστωσης ποσού 44.640,30€ από
Ταχ. Δ/νση: Τσαμαδού 48
Τ.Θ. 3164 Τ.Κ. 261.10 ΠΑΤΡΑ
Πληροφορίες: Δ. Ηλιοπούλου
Τηλέφωνο: 2610 312341
Φ Α Ξ : 2610 313-298
Κ.Α. εξόδων και μέσω του αποθεματικού για την πληρωμή υποχρεωτικών δαπανών, παρά μόνο το
τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Γ. Στα διαλαμβανόμενα στην ΚΥΑ 7028/3-2-2004, περί κατάρτισης του προϋπολογισμού των Δήμων και
Κοινοτήτων, όπως αυτή έχει τροποποιηθεί μεταγενέστερα και ισχύει, καθώς και την αρίθμ. 67146/2008
(ΦΕΚ 2246/31.10.2008) ΚΥΑ, καθώς και την κείμενη νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία ο
προϋπολογισμός πρέπει να είναι ισοσκελισμένος.
Στην προκειμένη περίπτωση γίνεται αποδοχή ποσού από το ΥΠ.ΕΣ. το οποίο ενώ είναι ήδη
εγγεγραμμένο στον προϋπολογισμό του Δήμου στον Κ.Α. 1325,01 στο σκέλος των εσόδων, γίνεται
διάθεση σε Κ.Α. εξόδων οι οποίοι δημιουργούνται με την συγκεκριμένη απόφαση (Κ.Α. 30-7326.42 και
30-7326.43), ως εκ τούτου ο προϋπολογισμός δεν ισοσκελίζεται.
Δ. Στις διατάξεις του άρθρου 23 § 5του Ν.3536/07, σύμφωνα με τις οποίες, στον Γενικό Γραμματέα της
Περιφέρειας υποβάλλονται για έλεγχο νομιμότητας οι αποφάσεις των δημοτικών ή κοινοτικών
συμβουλίων που αφορούν αναμορφώσεις των προϋπολογισμών των Ο.Τ.Α., συνοδευόμενες από τις
εισηγήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών, δεδομένου ότι η απόφαση δεν συνοδεύεται από εισήγηση της
αρμόδιας υπηρεσίας.
Ε. Στις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/07, σύμφωνα με τις οποίες επιτρέπεται η πρόσληψη
προσωπικού οποιασδήποτε ειδικότητας με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου από τους Ο.Τ.Α. για την
αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου
της οποίας η διάρκεια δεν υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών
και δεδομένου ότι:
1.- Η παραπάνω απόφαση έχει εκδοθεί στις 7/6/2010 και διαβιβάστηκε στην υπηρεσία μας στις
12/8/2010.
2.- Η πρόσληψη των 10 εργατών, ορίζεται για το διάστημα 5/8/2010 έως 4/10/2010
3.- Για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών αναγκών ο ΟΤΑ, έπρεπε να διαβιβάσει άμεσα στην
υπηρεσία μας την απόφαση και σε κάθε περίπτωση πριν από την έναρξη του χρονικού διαστήματος για το
οποίο αιτείται την πρόσληψη του προσωπικού
4.-. Οι ανάγκες που πρόκειται να καλυφθούν είναι ο καθαρισμός των δασικών ζωνών και των
ζωνών πυρασφάλειας και καθαρισμός χειμάρρου, οι οποίες γίνονται σε κάθε περίπτωση πριν την έναρξη
της καλοκαιρινής περιόδου.
Αποφασίζουμε
Ακυρώνουμε την αρίθμ. 61/2010 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μόβρης, για
τους ειδικότερους λόγους που αναφέρονται στο σκεπτικό της παρούσης.
Κατά της απόφασης αυτής μπορείτε να προσφύγετε εντός ενός (1) μηνός από την έκδοση-
κοινοποίηση αυτής στην Ειδική Επιτροπή του άρθρου 152 της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Τσαμαδού
48, Τ.Κ. 26110, Πάτρα.
ΜΕ Ε.Γ.Γ.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
Δήμο Μόβρης,
Έδρα του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου