Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΧΑΙΑΣ

ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος Δυτικής Αχαϊας.
Πριν από ενάμιση περίπου μήνα, μετά από σχετική πρόταση και παρότρυνση αρκετών Δημοτών του Δήμου Δυτικής Αχαϊας, πού δεν καλύπτονταν από τα υπάρχοντα αυτοδιοικητικά σχήματα.

Αποφάσισα

Με αίσθημα ευθύνης και διάθεση προσφοράς, την κάθοδό μου στις προσεχείς ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ως επικεφαλής του Συνδυασμού ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΧΑΪΑΣ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ όμως

Ό χρόνος πού είχα στη διάθεσή μου και όχι μόνον δεν μού έδωσαν την δυνατότητα να συγκροτήσω έναν ΠΛΗΡΗ και ΔΥΝΑΤΟ Συνδυασμό, έναν συνδυασμό ΙΚΑΝΟ και ΑΝΤΑΞΙΟ των προσδοκιών αυτού του νεοσύστατου Δήμου, του Δήμου της Δυτικής Αχαϊας, του Δήμου με τις μεγάλες δυνατότητες και τις τεράστιες προοπτικές.
Βάσει λοιπόν των προαναφερθέντων, πού δεν είναι και τα μόνα, δεν θα κατέλθω στις επικείμενες αυτό διοικητικές εκλογές. Δεν θα είμαι υποψήφιος σε κανένα άλλο αυτοδιοικητικό σχήμα σε οποιοδήποτε βαθμό της τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού μας.
Καταλήγοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους πίστεψαν σε εμένα, όλους όσους με στήριξαν σ΄ αυτήν μου την προσπάθεια και να ζητήσω συγνώμη απ΄ όλους όσους περίμεναν την κάθοδό μου, μια κάθοδο όπου είχαν επενδύσει για την υλοποίηση των ΣΤΟΧΩΝ και των ΟΡΑΜΑΤΩΝ, την τύχη και την προοπτική του Δήμου της Δυτικής Αχαϊας.

ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ

Θα είμαι πάντα ΠΑΡΩΝ, πάντα κοντά τους, παρακολουθώντας τις εξελίξεις, την πορεία του τόπου μας, πάντα πρόθυμος να βοηθήσω οπουδήποτε, οποτεδήποτε και οποιονδήποτε με χρειαστεί,

ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ

ότι θα είμαι ΣΤΑΘΕΡΑ και ΣΘΕΝΑΡΑ απέναντι σε όποιον επιδιώξει να βλάψει τα συμφέροντα και την προοπτική του Δήμου μας ή ολιγωρήσει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των Δημοτών μας.
ΠΗΓΗ: dete.gr

1 σχόλιο:

  1. Είναι πολύ μεγάλο κρίμα,που δεν έλαβε το χρίσμα.
    Άγιο Ανδρέα θα έκανε το Δήμο.
    Ο άλλος βολεύτηκε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή