Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

ΕΥΑΝΘΙΑ ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ

Για τη μεγάλη της αγάπη, τη μουσική, τη συνεργασία της με τη Νατάσα Θεοδωρίδου, αλλά και τον σύζυγό της, μίλησε η Ευανθία Ρεμπούτσικα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Εγώ Weekly».

«Έχω σαν βάλσαμο την μουσική... Βρήκα ένα αποκούμπι που μου έκανε και μου κάνει καλό στη ζωή μου», λέει η ίδια στο περιοδικό και αναφερόμενη στη Νατάσα Θεοδωρίδου, με την οποία συνεργάστηκε το 2000, είπε: «Δουλέψαμε κάτω από καλές συνθήκες, μέσα σε μια όμορφη ατμόσφαιρα. Δεν θα στεναχωρηθώ για την επιλογή της Νατάσας. Έτσι κι αλλιώς, η Νατάσα εκεί ήταν, έτσι τη βρήκα.... Δεν κατηγορώ εκείνους που δουλεύουν στα μπουζούκια γιατί και εκεί υπάρχουν καλλιτέχνες που μπορούν να τραγουδήσουν εξαιρετικά».

Στο ευρύ κοινό έγινε γνωστή από την «Πολίτικη Κουζίνα», αποτυπώνοντας μουσικά την αγάπη της για την Πόλη την οποία και γνώρισε το 2000. Από τους λεγόμενους εμπορικούς καλλιτέχνες πιστεύει πως ο Γιάννης Πλούταρχος και ο Γιώργος Αλκαίος θα μπορούσαν να κάνουν κάτι μαγικό αν είχαν ένα καλό τραγούδι.

Όσο για τον σύζυγό της, τον συνθέτη Παναγιώτη Καλαντζόπουλο, η επιτυχημένη στιχουργός, μόνο τα καλύτερα έχει να πει και δεν διστάζει να αποκαλύψει πόσο ερωτευμένη είναι μαζί του. Γνωρίστηκαν στο Παρίσι κατά την διάρκεια των σπουδών, παντρεύτηκαν και έχουν δύο παιδιά.

Η Ευανθία μιλάει και για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε και τους φίλους που την πρόδωσαν: «Πολλές φορές στη ζωή μου πέρασα δύσκολα. Έτσι άρχισα να γράφω μουσική... Τα βάζω πολλές φορές με τον εαυτό μου, κάνω σκληρή αυτοκριτική, τον τιμωρώ», τονίζοντας πως έχει βιώσει αχαριστία από φίλους, συγγενείς και συνεργάτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου